| 1 | 1331-HMA | آسیب های فضای مجازی برای خانواده و راهکارهای مقابله با آن | امید  اسدی | پذیرفته شده | 
          	          	
          		| 2 | 1252-HMA | آشنایی با نقش هنر در تعلیم و تربیت | ساجده  ظهیری | پذیرفته شده | 
          	          	
          		| 3 | 1310-HMA | آموزش الهیات با استفاده از روشهای نوین | خداویردی  عباسزاده معروفان، مهدی  چیت ساز، میر محمد  سیدی، رضا  هادی | پذیرفته شده | 
          	          	
          		| 4 | 1220-HMA | آموزش بهداشت در مدارس ابتدایی | الهام  هنرمند، عبداله  رئیسی | پذیرفته شده | 
          	          	
          		| 5 | 1305-HMA | آموزش بهداشت محیط زیست در مدارس به عنوان یک مهارت زندگیی | خداویردی  عباسزاده معروفان، پریسا  جوانعلی آذر | پذیرفته شده | 
          	          	
          		| 6 | 1221-HMA | آموزههای تربیتی در ادبیات عامّه برپایه ضربالمثلهای ایرانی | عباس  قنبری عدیوی | پذیرفته شده برای ارائه شفاهی | 
          	          	
          		| 7 | 1154-HMA | آنالیز نقش کاربرد الگوههای نوین مطالعه و یادگیری در پیشرفت تحصیلی دانشجویان دانشگاه آزاد استان خوزستان | فاطمه  رضایی | پذیرفته شده | 
          	          	
          		| 8 | 1099-HMA | ابطه سبک های فرزند پروری با هوش هیجانی در نوجوانان شهر کارون | الهام  سلمان صابری، آیت  کریمی | پذیرفته شده | 
          	          	
          		| 9 | 1091-HMA | اثر بخشی آموزش روش تدریس به شیوه ی بارش مغزی E5 بر افزایش خلاقیت دانش آموزان دختر پایه پنجم ابتدایی شهرستان مسجد سلیمان | مژگان  للری شوشتری، نبی اله  ایدر | پذیرفته شده برای ارائه شفاهی | 
          	          	
          		| 10 | 1129-HMA | اثربخشی آموزش شناختی و پرورش هوش عاطفی؛ بر کنترل خشم دانش آموزان | مریم  مدحج | پذیرفته شده | 
          	          	
          		| 11 | 1354-HMA | اثربخشی آموزش مهارت های خودکنترلی بر درمان شب ادراری کودک دارای اختلال یادگیری خاص.. مطالعه تک آزمودنی | سمیه  نظری، احمد  به پژوه | پذیرفته شده برای ارائه شفاهی | 
          	          	
          		| 12 | 1333-HMA | اثربخشی آموزش مهارتهای زندگی بر خلاقیت دانشآموزان | مظفر  قلی زاده | پذیرفته شده | 
          	          	
          		| 13 | 1368-HMA | اثر بخشی آموزش مهارتهای زندگی بر عزت نفس و خودکارامدی دانش آموزان دختر پایه اول مقطع متوسطه دوم تهران | آیت  کریمی باغملک، شهره  زاده مدرس | پذیرفته شده | 
          	          	
          		| 14 | 1337-HMA | اثربخشی آموزش مهارتهای زندگی بر فرسودگی تحصیلی دانشآموزان | زیبا  قلی زاده، کبری   امامی ریزی، ایوب   مردانی | پذیرفته شده | 
          	          	
          		| 15 | 1042-HMA | اثربخشی آموزش هوش موفق بر حل مسئله، تفکر خلاق و عملکرد تحصیلی درس علوم تجربی دانش آموزان دختر پایه ششم شهرستان مسجدسلیمان | حدیث  مرتضائی راد، آیت اله   کریمی باغملک | پذیرفته شده | 
          	          	
          		| 16 | 1151-HMA | اثربخشی تربیت دینی در پیشگیری از آسیبهای شبکههای اجتماعی | مریم  مدحج، یوسف  فرشادنیا | پذیرفته شده | 
          	          	
          		| 17 | 1254-HMA | اثربخشی تمرینات ادراکی - حرکتی و سازماندهی دیداری بر بهبود خواندن دانش اموزان نارساخوان پایه دوم شهر یزد | عصمت  کمالی، مریم  توکلی، رحمت اله  خوارزمی رحیم آبادی | پذیرفته شده | 
          	          	
          		| 18 | 1122-HMA | اثربخشی درمان منطقی-عاطفی-رفتاری الیس بر افزایش سلامت روانی در جانبازان دارای اختلال استرس پس از سانحه شهر گچساران | فرخ لقا  فتحی | پذیرفته شده | 
          	          	
          		| 19 | 1008-HMA | اثربخشی رفتاردرمانی شناختی براسترس تحصیلی دانش آموزان دختر مقطع متوسطه دوم شهر تنکابن | پریسا  کسرایی | پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر | 
          	          	
          		| 20 | 1005-HMA | اثربخشی رفتاردرمانی شناختی بر عملکرد تحصیلی دانش آموزان دختر مقطع متوسطه دوم شهر تنکابن | پریسا  کسرایی | پذیرفته شده | 
          	          	
          		| 21 | 1095-HMA | اثربخشی رویکرد آموزش ارتباطی بر میزان درکمطلب زبان انگلیسی در دانشآموزان متوسطه | محمد  برنا | پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر | 
          	          	
          		| 22 | 1054-HMA (R1) | اثربخشی رویکرد آموزشی یادگیری در حد تسلط بر میزان یادگیری واژگان زبان انگلیسی در دانشآموزان متوسطه | محمد  برنا | پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر | 
          	          	
          		| 23 | 1049-HMA | اثر بخشی شیوه های نوین آموزشی بر حس کنجکاوی و خلاقیت دانش آموزان دختر و پسر پایه پنجم ابتدایی شهر شوشتر | مژگان  للری، نبی اله  ایدر | پذیرفته شده برای ارائه شفاهی | 
          	          	
          		| 24 | 1101-HMA (R1) | اختلالات یادگیری | علی  پورامامی، مرید  نیازی، کرم  صرفه جو، اسد  فلاح، سیدمحسن  موسوی نیا، اسد  خاوری | پذیرفته شده | 
          	          	
          		| 25 | 1098-HMA | اخلاق و تربیت اخلاقی در آموزش شیمی | الهام  منوچهری زاده | پذیرفته شده | 
          	          	
          		| 26 | 1344-HMA | ارائه الگوی دین پذیری مشتاقانه برای متوسطه دوره دوم شهرستان گچساران | ابوطالب  عوض زاده | پذیرفته شده | 
          	          	
          		| 27 | 1250-HMA | ارائه مدل بومی مدیریت دانش جهت رشد و بهسازی کارکنان آموزش و پرورش | فاطمه  رضایی، محمدرضا  طاهری | پذیرفته شده | 
          	          	
          		| 28 | 1277-HMA (R1) | ارائه و تبیین مدل ارتقاء هویت ملی در بین دانشآموزان (مورد مطالعه: اداره کل آموزش و پرورش استان خوزستان) | محمد حسن  محسن نسب، رجب  کیانی، سارا  امیدبخش | پذیرفته شده | 
          	          	
          		| 29 | 1048-HMA | ارائه ی راهکارهای بدیع و خلاقانه در نگارش انشا(بخش فعال مهارت زبانی نوشتن) | محمد  آتش روز | پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر | 
          	          	
          		| 30 | 1157-HMA | ارزیابی بازی های آموزشی در پرورش خلاقیت و رشد فردی کودکان پیش دبستانی شهرستان ایذه | داریوش  آبین | پذیرفته شده | 
          	          	
          		| 31 | 1114-HMA | ارزیابی تاثیر اعتماد به نفس بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان متوسطه (مطالعه موردی: شهرستان ایذه) | فرزانه  مهرپرور | پذیرفته شده | 
          	          	
          		| 32 | 1193-HMA | ارزیابی جامع برنامه های آموزشی پردیس حضرت رسول اکرم(ص) دانشگاه فرهنگیان اهواز بر اساس الگوی سیپ | عباس  جودکی، نازنین  جودکی | پذیرفته شده | 
          	          	
          		| 33 | 1146-HMA | ارزیابی جامع برنامه های آموزشی پردیس حضرت رسول اکرم(ص) دانشگاه فرهنگیان اهواز بر اساس الگوی سیپ | عباس  جودکی | پذیرفته شده مشروط برای ارائه شفاهی | 
          	          	
          		| 34 | 1024-HMA | استلزامات برساختگرایی اجتماعی برای برنامه درسی سالهای اولیه کودکی در ایران | رضا  شیخه | پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر | 
          	          	
          		| 35 | 1320-HMA | اصول «رافت و مدارا، مصالحه، وفای به عهد» در سیره پیامبر اکرم(ص) | کمال الدین  طباطبائی، کمال الدین   طباطبائی | پذیرفته شده | 
          	          	
          		| 36 | 1258-HMA | افزایش سطح دینداری دانش آموزان دبیرستانی از طریق آموزش مفاهیم دینی | راضیه  ولی ئی، فروغ  ماهی گیر، آیت  کریمی باغملک | پذیرفته شده | 
          	          	
          		| 37 | 1205-HMA | امر به معروف و نهی از منکر | سعید  اله پور | پذیرفته شده | 
          	          	
          		| 38 | 1303-HMA | اموزش صیانت ازمحیط زیست در مدارس | سیده فاطمه  موسوی، عبداله  رئیسی | پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر | 
          	          	
          		| 39 | 1166-HMA | انسان دوستی، آموزهای در تصوف اسلامی برای انسان معاصر | سعید  مهری | پذیرفته شده برای ارائه شفاهی | 
          	          	
          		| 40 | 1206-HMA | انسان کامل از دیدگاه امام خمینی (ره) | سعید  اله پور | پذیرفته شده | 
          	          	
          		| 41 | 1032-HMA | اهمیت تربیت کودکان و نوجوانان در استفاده از بازیهای رایانهای | شیدا  اچرش | پذیرفته شده | 
          	          	
          		| 42 | 1225-HMA | اهمیت ریاضیات و اصول و روش های تدریس آن ها | Mohammad  pooryan، Keyvan  Koravand، Mohammad hossein   Behbahani | پذیرفته شده | 
          	          	
          		| 43 | 1281-HMA | بررسی آسیب های نوپدید شبکه های اجتماعی مجازی برتربیت فرد و کانون خانواده | ماجد  سواری، مجید  یرفی، الهه  روستایی | پذیرفته شده | 
          	          	
          		| 44 | 1227-HMA (R2) | بررسی آموزههای تربیت فرزند در رمان کافهپیانو | فاطمه  مسعودی همت آبادی، لیلی سادات  نصرالهی | پذیرفته شده برای ارائه شفاهی | 
          	          	
          		| 45 | 1240-HMA | بررسی آموزههای ملی و هویت ایرانی در شعر انوری | مهری  مساعد | پذیرفته شده برای ارائه شفاهی | 
          	          	
          		| 46 | 1332-HMA | بررسی اثربخشی آموزش فرزندپروری مثبت بر تنظیم هیجان و خودمهارگری کودکان مبتلا به بیش فعالی/نقص توجه | مجید  کریمی باغملک | پذیرفته شده | 
          	          	
          		| 47 | 1253-HMA | بررسی اثربخشی آموزش مهارت های ارتباطی سالم با خودبازداری و سازگاری دختران نوجوان ناسازگار شهرستان یزد | الهام  اکبری، مریم  توکلی، رحمت اله  خوارزمی رحیم آبادی | پذیرفته شده | 
          	          	
          		| 48 | 1127-HMA | بررسی اثربخشی آموزش واقعیت درمانی بر سرسختی روان شناختی مادران دارای کودک اختلال بیش فعالی و نقص توجه | سیدحسین  میرزایی | پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر | 
          	          	
          		| 49 | 1226-HMA (R2) | بررسی ارزش ها و ضد ارزش های اجتماعی در آثار عطار | لیلی سادات  نصرالهی، فاطمه  مسعودی همت آبادی | پذیرفته شده | 
          	          	
          		| 50 | 1019-HMA | بررسی استفاده از شبکه های اجتماعی مجازی در آموزش و پرورش | محمد  مکوندی | پذیرفته شده | 
          	          	
          		| 51 | 1234-HMA | بررسی اشعار عامه برزگری بختیاری با تکیه بر دو ترانه فولکلور مسعود بختیاری | اقبال  ابولیان | پذیرفته شده | 
          	          	
          		| 52 | 1102-HMA | بررسی اهمیت و ضرورت به کارگیری مربیان بهداشت مدارس از بین دانش آموختگان رشته های بهداشت و پیراپزشکی جهت آموزش مؤثر اصول بهداشتی به دانش آموزان | نورمحمد  براهوئی مقدم | پذیرفته شده | 
          	          	
          		| 53 | 1135-HMA (R1) | بررسی تأثیر آموزش فلسفه برای کودکان بر سازگاری اجتماعی دانشآموزان پسر پایه ششم شهرستان مسجدسلیمان | یوسف  جلیلی | پذیرفته شده | 
          	          	
          		| 54 | 1187-HMA | بررسی تأثیر آموزش مهارتهای زندگی بر پیوند با مدرسه در بین دانشآموزان پایه ششم ابتدایی شهر دزفول | محمد  عدالت نیا، مهرداد  خراط زاده، حسین  پوربختیار | پذیرفته شده | 
          	          	
          		| 55 | 1251-HMA | بررسی تأثیر توانبخشی شناختی بر میزان بهبود خواندن کودکان دختر و پسر پایه دوم دارای اختلال کمبود توجه و فزون کنشی در شهر یزد | فرشته   بابایی، مریم  توکلی، رحمت اله  خوارزمی رحیم آبادی | پذیرفته شده | 
          	          	
          		| 56 | 1060-HMA (R1) | بررسی تأثیر روش ساخت گرایی E5 بر پیشرفت تحصیلی در درس فارسی دانش آموزان پایه ششم شهرستان اهواز سال تحصیلی 97-1396 | زینب  اسکندری، زهرا  اسکندری | پذیرفته شده | 
          	          	
          		| 57 | 1335-HMA | بررسی تأثیر متقابل زبان و ادبیات ایرانی و عربی | عادل  سعیداوی | پذیرفته شده | 
          	          	
          		| 58 | 1007-HMA | بررسی تأثیر منابع خانواده بر افزایش مشارکت اولیاء در برنامه های مدارس مورد مطالعه: اعضای انجمن اولیاء و مربیان مدارس استان اصفهان | تقی  آقاحسینی، حسین  زارع، مسعود  کیمیاگری | پذیرفته شده برای ارائه شفاهی | 
          	          	
          		| 59 | 1047-HMA | بررسی تاثیر آموزش هوش اخلاقی به شیوه ی فعال بر مولفه های رشد عاطفی کودکان پایه اول دبستان شهرستان مسجدسلیمان | مریم  قربانی، آیت  کریمی باغملک | پذیرفته شده | 
          	          	
          		| 60 | 1057-HMA (R1) | بررسی تاثیر استفاده از روش وب پویه بر انگیزه پیشرفت تحصیلی درس علوم تجربی دانشآموزان دخترپایه ششم ابتدایی شهرستان نایین در سال تحصیلی 1398-1397 | منیره السادات  امیری نایینی، مسعود  کیمیاگری | پذیرفته شده | 
          	          	
          		| 61 | 1213-HMA | بررسی تاثیر تغذیه بر تشنج | رها  زال خانی، فاطمه  سرخی، فاطمه  زال خانی | پذیرفته شده | 
          	          	
          		| 62 | 1144-HMA | بررسی تاثیر شادی بر کیفیت زندگی ویادگیری بهتر دانش آموزان و ارائه راهکارهایی برای رسیدن به مدرسه ای شادتر | غلامحسین  روشن، حسین   فراست، علی   گوهریان، علیرضا  قادری، مصطفی   هاشم پور | پذیرفته شده | 
          	          	
          		| 63 | 1145-HMA | بررسی تاثیر طرح شهردار مدرسه در ارتقای دانش،نگرش و مهارت زیست محیطی دانش آموزان دختر مقطع متوسطه دوم شهرستان باغملک | صغری  پیرمرادی | پذیرفته شده | 
          	          	
          		| 64 | 1026-HMA | بررسی تحلیلی روش های نوین تدریس : جیگساو، سکوسازی و مونته سوری | سیده مینا  موسوی، کوثر  میری | پذیرفته شده | 
          	          	
          		| 65 | 1257-HMA | بررسی تربیت و آسیب شناسی شبکه های اجتماعی | ابراهیم  رشیدپور | پذیرفته شده | 
          	          	
          		| 66 | 1110-HMA | بررسی تشویق و تنبیه در اشعار سعدی و مولانا | محمد  ساکی، رضا  ساکی | پذیرفته شده | 
          	          	
          		| 67 | 1342-HMA | بررسی تطبیقی شناسایی و ویژگی هایی نخبه و نخبه پروری در قرآن و مطالعات بشری | محمد  برنا، کمال  مطوری، عبدالله  مکوندی | پذیرفته شده | 
          	          	
          		| 68 | 1092-HMA | بررسی جایگاه تربیتی آموزشی مولفه های اصلی آموزش محیط زیست در کتاب درسی علوم تجربی پایه چهارم دوره ی ابتدایی | الهام  منوچهری زاده، ندا  زعفرونی، نگار  زمان پور | پذیرفته شده | 
          	          	
          		| 69 | 1347-HMA | بررسی چگونگی تأثیر مدل یادگیری تجربهای جارویس بر تربیت ذهن و همسانی با جهان پیرامون | محمد  برنا | پذیرفته شده | 
          	          	
          		| 70 | 1196-HMA | بررسی حدود کارکردهای زبان و زبان آموزی در فرایندهای تربیتی | علی  احمدی، مهران   معماری | پذیرفته شده | 
          	          	
          		| 71 | 1215-HMA | بررسی رابطه بین احساس تنهایی و کمرویی با اعتیاد به اینترنت در دانش آموزان | راضیه  صالحنسب، فرشته   اسمعیل خانی، رحمت اله  خوارزمی رحیم آبادی | پذیرفته شده | 
          	          	
          		| 72 | 1265-HMA | بررسی رابطه بین انعطافپذیری خانواده و اهمالکاری تحصیلی با اعتیاد به اینترنت در دانشآموزان دوره دوم مقطع متوسطه شهر اهواز | مرضیه  ابوعلی گله داری، کوثر  عبدالرحیمی | پذیرفته شده | 
          	          	
          		| 73 | 1216-HMA | بررسی رابطه بین جو عاطفی خانواده و اعتیاد به اینترنت در دانش آموزان دوره دوم متوسطه شهرستان بهبهان | راضیه  صالحنسب، فرشته  اسمعیل خانی، رحمت اله  خوارزمی رحیم آبادی | پذیرفته شده | 
          	          	
          		| 74 | 1241-HMA | بررسی رابطه بین خلاقیت و کارآفرینی در بین دانشجویان رشته مدیریت دانشگاه پیام نوراهواز در سال 1397 | حسن  جرفی | پذیرفته شده | 
          	          	
          		| 75 | 1171-HMA | بررسی رابطه بین دانش، مهارت و نگرش آموزگاران ابتدایی با میزان بهره گیری آنان از تکنولوژی آموزشی در مدارس ابتدایی شهر مسجدسلیمان | ناهید  جمالی گله، محمدرضا  طاهری | پذیرفته شده | 
          	          	
          		| 76 | 1023-HMA | بررسی رابطه بین رهبری خدمتگزار با تعلق سازمانی معلمان | شقایق  خدامی | پذیرفته شده | 
          	          	
          		| 77 | 1334-HMA | بررسی رابطه ساده و چندگانه رابطه اعتیاد به اینترنت و سبک های هویتی با عملکرد تحصیلی دانشآموزان دختر مقطع متوسطه | عبدالله   مکوندی، زرین تاج  طهماسبی | پذیرفته شده | 
          	          	
          		| 78 | 1118-HMA | بررسی رابطه کارایی و کیفیتبخشی به انجمن اولیا و مربیان با پیشرفت تحصیلی فراگیران ابتدایی مدارس دخترانه شهر مسجدسلیمان در سال تحصیلی 97-98 | محمدرضا  طاهری | پذیرفته شده برای ارائه شفاهی | 
          	          	
          		| 79 | 1359-HMA | بررسی رابطه هوش هیجانی، کمالگرایی و اهمالکاری تحصیلی در دانشآموزان ابتدایی// | صغری  یوسفی دوگوری | پذیرفته شده برای ارائه شفاهی | 
          	          	
          		| 80 | 1087-HMA | بررسی رابطهی شیوههای فرزندپروری و استرس والدین با مشکلات رفتاری در کودکان پیش دبستانی شهر اهواز | حمیده  سعیدی | پذیرفته شده | 
          	          	
          		| 81 | 1139-HMA | بررسی راهکارهای رونق بخشی نماز مدارس از منظر آموزه های تربیتی | رضا  شیبانی فر | پذیرفته شده | 
          	          	
          		| 82 | 1072-HMA | بررسی راه های ارتقاء کیفیت آموزشی دانش آموزان دبیرستان های بهبهان از دیدگاه دبیران مقطع متوسطه شهر بهبهان | مهران   معماری، سعید   طیبی | پذیرفته شده | 
          	          	
          		| 83 | 1201-HMA | بررسی راه های افزایش کیفیت آموزشی دانش آموزان دبیرستان های بهبهان از دیدگاه دبیران مقطع متوسطه | مهران  معماری، سعید  طیبی | پذیرفته شده | 
          	          	
          		| 84 | 1027-HMA | بررسی روش های ارتقاء آموزش های محیط زیست از دیدگاه دانش آموزان | ندا  حمیدی، سینا  عطارروشن | پذیرفته شده | 
          	          	
          		| 85 | 1261-HMA | بررسی روشهای تربیت اسلامی بر اساس آموزههای قرآن کریم | فاطمه  کرمی، ملیحه  چرخاب | پذیرفته شده | 
          	          	
          		| 86 | 1147-HMA | بررسی سطح ایمنی بدن دربرابرسایتومگالوویروس در دختران در طیف سنی ازدواج (18 تا 30 سالگی) در کلان شهر اهواز | نازنین  جودکی | پذیرفته شده | 
          	          	
          		| 87 | 1228-HMA (R1) | بررسی شخصیت آموزگارکودکان (ملای مکتب) در چند قصۀ عامیانه | طاهره  مهرابی کوشکی، زهرا  دهقان دهنوی | پذیرفته شده برای ارائه شفاهی | 
          	          	
          		| 88 | 1163-HMA | بررسی عملی بودن، اعتبار و روایی سیاهه سبک های یادگیری ورمونت در دانش آموزان | احسان  محب، سلماز  چحیلی، آرش  جلوداری | پذیرفته شده | 
          	          	
          		| 89 | 1329-HMA | بررسی عوامل اجتماعی فرهنگی موثر بر سرمایه اجتماعی در بین اعضای نیروی انتظامی شهرستان مسجدسلیمان | فرامرز  رضایی | پذیرفته شده | 
          	          	
          		| 90 | 1105-HMA | بررسی کلی کلاسهای چندپایه (مسائل اساسی، مدیریت، محاسن و محدودیتها) | نسا  عارضی | پذیرفته شده | 
          	          	
          		| 91 | 1207-HMA | بررسی مقام غیرت از دیدگاه ابن عربی | سعید  اله پور | پذیرفته شده | 
          	          	
          		| 92 | 1208-HMA | بررسی مقام غیرت از دیدگاه ملا احمد نراقی | سعید  اله پور | پذیرفته شده | 
          	          	
          		| 93 | 1183-HMA | بررسی مقایسه ای تربیت از دیدگاه روسو و علامه طباطبایی | حدیث  ملیانی | پذیرفته شده | 
          	          	
          		| 94 | 1194-HMA | بررسی مقایسهای عملکرد تحصیلی دانشآموزان مدارس ابتدایی هوشمند و عادی شهر سبزوار | مهدی  ربیعی، محمود  امیری نژاد | پذیرفته شده | 
          	          	
          		| 95 | 1134-HMA | بررسی موانع اجرای روشهای نوین(فعال)تدریس درآموزش | اکبر  صیدمرادی، بهمن  خسروی پور | پذیرفته شده | 
          	          	
          		| 96 | 1239-HMA | بررسی موانع اجرایی طرح ارزشیابی توصیفی در آموزش و پرورش استان خوزستان | حسن  جرفی | پذیرفته شده | 
          	          	
          		| 97 | 1191-HMA | بررسی موانع ومشکلات آموزش کشاورزی در کشورهای درحال توسعه | اکبر  صیدمرادی، بهمن   خسروی پور | پذیرفته شده | 
          	          	
          		| 98 | 1153-HMA | بررسی میزان آشنایی با الگوهای نوین یاددهی- یادگیری و نحوهی بهکارگیری آنها در فرایند تدریس در بین آموزگاران دوره ابتدایی شهرستان اندیکا | هدایت  حسین پورصالح بابری | پذیرفته شده | 
          	          	
          		| 99 | 1278-HMA | بررسی میزان اضطراب در بین دانشجویان دانشگاه پیام نور واحد لالی | فرامرز  رضایی | پذیرفته شده | 
          	          	
          		| 100 | 1018-HMA | بررسی میزان تاثیر روش تدریس سازنده گرایی بر پیشرفت تحصیلی برنامه درسی علوم تجربی مورد مطالعه :دانش آموزان پایه ششم ابتدایی شهراصفهان | تقی  آقاحسینی | پذیرفته شده | 
          	          	
          		| 101 | 1284-HMA | بررسی میزان شیوع تلطیف های زبانی و رابطه ان با مقبولیت بین فردی در دانشجویان دانشگاه فرهنگیان اهواز | Azimeh  Takrimi | پذیرفته شده | 
          	          	
          		| 102 | 1269-HMA | بررسی میزان و کیفیت به یاد سپاری معلمان در دانشگاه فرهنگیان واحد فاطمه الزهرا(س)اهواز | مریم  بندری، عظیمه  تکریمی | پذیرفته شده | 
          	          	
          		| 103 | 1165-HMA | بررسی نقش کاربرد الگوههای نوین تدریس در پیشرفت تحصیلی دانشجویان | فاطمه  رضایی | پذیرفته شده | 
          	          	
          		| 104 | 1130-HMA | بررسی هنجارگریزی در شعر شاعران سنتگرای معاصر | ارش  ولیززاده | پذیرفته شده | 
          	          	
          		| 105 | 1266-HMA | بررسی و تحلیل روابط بین فردی با تلفیق نظرات کورت لوین و جورج کلی | طیبه  زادپرور | پذیرفته شده | 
          	          	
          		| 106 | 1330-HMA | بررسی وضعیت بیکاری و مشکلات جوانان شهرستان مسجدسلیمان در سال 1398-1397 | فرامرز  رضایی | پذیرفته شده | 
          	          	
          		| 107 | 1294-HMA | بهداشت دهان و دندان در مدارس . | الهه  بابااحمدی شوشتری، فردوس   بختیاری، یسنا  الهی، امنه  اریحی | پذیرفته شده | 
          	          	
          		| 108 | 1302-HMA | بهداشت فاضلاب های اهواز | فردوس  بختیاری، الهه  بابااحمدی شوشتری، امنه  اریحی، یسنا  الهی | پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر | 
          	          	
          		| 109 | 1287-HMA | بهداشت محیط زیست | نگین  گل محمدی، حدیث  جعفرنژاد، فاطمه  کرمی، فاطمه   حسینی فرد، فاطمه  امیدی | پذیرفته شده | 
          	          	
          		| 110 | 1126-HMA (R3) | پتانسیل فضای مجازی در خدمت تعلیم و تربیت | علی  پورامامی، حمید  خادم مسجدی، مرید  نیازی، اسد  فلاح، سیدمحسن  موسوی نیا، احمد  چنانی | پذیرفته شده | 
          	          	
          		| 111 | 1222-HMA | پرورش اخلاق اجتماعی در فرایند تربیت تبلور نسل متعهد و مسئول | نوش آفرین  سلیمانی هارونی، پروانه  ولوی، مسعود   صفایی مقدم | پذیرفته شده | 
          	          	
          		| 112 | 1123-HMA | پیش بینی فرسودگی شغلی کارکنان بر اساس تحمل ناکامی و رضایت زناشویی | سارا  بهادری | پذیرفته شده | 
          	          	
          		| 113 | 1051-HMA | تأثیر آموزش مهارتهای مثبتنگری به شیوه گروهی بر اضطراب امتحان دانشجویان | عزت اله  قدم پور، جهانگیر  کلانتر، لیلا  حیدریانی | پذیرفته شده | 
          	          	
          		| 114 | 1071-HMA | تأثیر استفاده از شبکه های اجتماعی (وایبر، تلگرام) بر عملکرد تحصیلی و انگیزه پیشرفت دانش آموزان | زبیده  دهقان، مهناز  خیاط | پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر | 
          	          	
          		| 115 | 1141-HMA | تأثیر استفاده از شبکههای اجتماعی (وایبر و تلگرام) بر عملکرد تحصیلی و انگیزهی پیشرفت دانشآموزان | زبیده  دهقان، مهناز  خیاط | پذیرفته شده | 
          	          	
          		| 116 | 1064-HMA | تأثیر بازی درمانی بر رشد ارتباط اجتماعی در کودکان پیش دبستانی | منا  گودرزی، افسانه  سیف، طاهره  صادقی، رحمت اله  خوارزمی رحیم آبادی | پذیرفته شده برای ارائه شفاهی | 
          	          	
          		| 117 | 1065-HMA | تأثیر بازی درمانی بر رشد مهارت حرکتی در کودکان پیش دبستانی | منا  گودرزی، افسانه  سیف، طاهره  صادقی، رحمت اله  خوارزمی رحیم آبادی | پذیرفته شده | 
          	          	
          		| 118 | 1363-HMA | تأثیر بازی درمانی بر رشد مهارت حرکتی در کودکان پیش دبستانی.. | منا  گودرزی | پذیرفته شده برای ارائه شفاهی | 
          	          	
          		| 119 | 1352-HMA | تأثیر درمان منطقی عاطفی رفتاری (REBT) بر کیفیت زندگی وامید به زندگی بیماران مبتلا به دیابت شهرستان اهواز | راضیه  صالح‏نسب | پذیرفته شده برای ارائه شفاهی | 
          	          	
          		| 120 | 1202-HMA | تأثیر رویکرد بازی درمانی ارتباط محور بر عملکرد ریاضی در دانشآموزان چندپایهی ابتدایی | محمد  برنا | پذیرفته شده برای ارائه شفاهی | 
          	          	
          		| 121 | 1033-HMA | تأثیر گذراندن پیشدبستانی و زبان بر تفکر خلاق دانشآموزان ابتدایی شهرستان امیدیه | محمدرضا  انصاری نیکو، مریم  راخداپور، محمدرضا   تابان، سمیه  شریفی | پذیرفته شده مشروط برای ارائه به صورت پوستر | 
          	          	
          		| 122 | 1070-HMA | تأثیر گذراندن پیشدبستانی و زبان بر مهارتهای زندگی دانشآموزان پایه اول ابتدایی | محمدرضا  انصاری نیکو، محمود  افشون، زهره   جوکار، سعیده  راد | پذیرفته شده برای ارائه شفاهی | 
          	          	
          		| 123 | 1066-HMA | تاثیر آموزش مهارتهای زندگی بر سلامت روان و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان | حمیرا  زارع، رحمت اله  خوارزمی رحیم آبادی | پذیرفته شده | 
          	          	
          		| 124 | 1041-HMA | تاثیر آموزش هوش معنوی بر استرس دانش آموزان دختر پایه ششم دوره ابتدایی شهرستان مسجدسلیمان | طیبه  هاشم پور، آیت اله   کریمی باغملک | پذیرفته شده | 
          	          	
          		| 125 | 1107-HMA | تاثیر اشتغال مادران و جنسیت فرزندان بر صبر فرزندان | معراج  درخشان، حمید  بارانی، فرهاد  خرمایی | پذیرفته شده | 
          	          	
          		| 126 | 1155-HMA | تاثیرتمایزخودپنداره بر وضوح خود پنداره وحس هویت فردی | ماعده  شمس الدین | پذیرفته شده | 
          	          	
          		| 127 | 1162-HMA | تاثیر توانبخشی روانی با پرورش مهارت های مثبت اندیشی بر بهبود عملکرد خانواده و بهزیستی روانشناختی بیماران آسیب نخاعی در استان اصفهان | زهره  لطیفی، لاله  حسینی، سارا  آقابابایی | پذیرفته شده | 
          	          	
          		| 128 | 1246-HMA (R1) | تاثیر رسانه در آموزش حروف الفبا به دانش آموزان اول ابتدایی | فریده  سلامت نیا، فاطمه  محبی نو گورانی، رضوان  مددی کاهکش | پذیرفته شده | 
          	          	
          		| 129 | 1180-HMA (R1) | تاثیر روش تدریس بدیعه پردازی بر عملکرد تحصیلی درس انشای دانش آموزان پسر کلاس پنجم ابتدایی شهرستان دزفول | غلامحسین  افشاری، حسین  پوربختیار، حمید  عرفانفر | پذیرفته شده | 
          	          	
          		| 130 | 1249-HMA | تاثیر روشهای تربیت و سلامت محیطزیست بر اساس معیارهای دینی | جلال  عبودی، حسن  عبودی | پذیرفته شده | 
          	          	
          		| 131 | 1292-HMA | تاثیرریزگردهابرسلامت افرادجامعه | فاطمه  حسینی فرد، نگین  گل محمدی، حدیث   جعفرنژاد | پذیرفته شده | 
          	          	
          		| 132 | 1282-HMA | تاثیر عناصر سنگین بر آلودگی محیط زیست | یسنا  الهی، الهه  بابااحمدی شوشتری، فردوس  بختیاری، امنه  اریحی، عبدالله  رئیسی سرآسیاب | پذیرفته شده | 
          	          	
          		| 133 | 1025-HMA | تاثیر فضای مجازی بر روابط خانوادگی و کیفیت تربیت فرزندان | الیکا  جسری، الهه  سلیمانی | پذیرفته شده | 
          	          	
          		| 134 | 1083-HMA | تاثیر فضای مجازی روابط خانوادگی و کیفیت تربیت فرزندان | الیکا  جسری، الهه  سلیمانی | پذیرفته شده | 
          	          	
          		| 135 | 1358-HMA | تاثیر فنآوری اطلاعات و ارتباطات بر توانمندسازی، سرمایه اجتماعی و فرهنگ سازمانی معلمان>> | حسین  حسین پور | پذیرفته شده برای ارائه شفاهی | 
          	          	
          		| 136 | 1224-HMA | تاثیر مطالعه پیش خود در یادگیری زبان انگلیسی | کوثر  احمدی | پذیرفته شده | 
          	          	
          		| 137 | 1336-HMA | تبارشناسی زروان و زروانیسم و رسوخ تقدیر گرایی در شاهنامهی فردوسی و باور عامه | عادل  سعیداوی | پذیرفته شده | 
          	          	
          		| 138 | 1034-HMA | تبیین اهمالکاری تحصیلی دانشجویان بر اساس باورهای خودکارآمدی و خوشبینی تحصیلی | عزت اله  قدم پور، لیلا  حیدریانی، جهانگیر  کلانتر | پذیرفته شده | 
          	          	
          		| 139 | 1090-HMA | تبیین و کاربست راهبردهای نظریه فراشناخت در تدوین برنامههای درسی تربیتی دانشگاه فرهنگیان | شهربانو  نیروزاده | پذیرفته شده | 
          	          	
          		| 140 | 1031-HMA | تحقیق و پژوهش درباره زبان درحیوانات | محمدرضا  غرباوی | پذیرفته شده | 
          	          	
          		| 141 | 1084-HMA | تحلیل دانشجویان دانشگاه فرهنگیان از عوامل انگیزه بخش انجام فعالیتهای درسی: یک مطالعه پدیدارشناسانه | حمید  حمادی | پذیرفته شده | 
          	          	
          		| 142 | 1055-HMA | تحلیل و بررسی انواع الگوهای تدریس برتر و نوین و تاثیر آن بر پیشرفت دانش آموزان | نیلوفر  اصلاحی نژاد، سهیلا  احمدنژاد | پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر | 
          	          	
          		| 143 | 1312-HMA | تحلیل و بررسی تعلیم و تربیت کنیزان در داستانهای هزارویکشب | زهرا  دهقان دهنوی، طاهره  مهرابی کوشکی | پذیرفته شده برای ارائه شفاهی | 
          	          	
          		| 144 | 1315-HMA | تحلیل و بررسی شخصیت آموزگارکودکان (ملای مکتب) در چند قصۀ عامیانه | طاهره  مهرابی کوشکی، زهرا  دهقان دهنوی | پذیرفته شده برای ارائه شفاهی | 
          	          	
          		| 145 | 1177-HMA | تحلیلی از پژوهشهای انجام شده در حوزه علوم تجربی دوره متوسطه اول | فرحناز  کیانی | پذیرفته شده | 
          	          	
          		| 146 | 1274-HMA | تدریس مشترک، رویکردی نوین به تدریس | سیده یلدا  موسوی بهبید، عصمت  مطهرنژاد، شهناز  درویشی | پذیرفته شده | 
          	          	
          		| 147 | 1002-HMA | تربیت و آسیب شناسی شبکه های اجتماعی | بهنام  حسیناک طحانی | پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر | 
          	          	
          		| 148 | 1075-HMA | تربیت و آسیبشناسی شبکههای اجتماعی در بین دانشآموزان | فاطمه  چنانی، حمیلا  چرنگ، طاهره  حسین زاده | پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر | 
          	          	
          		| 149 | 1156-HMA | تربیت و آسیب های شبکه های اجتماعی بر خانواده | فاطمه  غریبوند نوترکی | پذیرفته شده | 
          	          	
          		| 150 | 1184-HMA | تربیت و آموزش علوم تجربی | فاطمه  زارع، لیلا  رضائیان | پذیرفته شده | 
          	          	
          		| 151 | 1272-HMA | تربیت و ارتباط آن با مدرسه و در خانواده ها | عاطفه  رحیمی پور | پذیرفته شده | 
          	          	
          		| 152 | 1229-HMA | تربیت و ارتباط با خانواده و مدرسه | فاطمه  ابراهیمی | پذیرفته شده | 
          	          	
          		| 153 | 1172-HMA | تربیت و تنوع بخشی با تاکید بر راهکارهای افزایش نشاط در محیط های یادگیری | میترا  اژدری | پذیرفته شده | 
          	          	
          		| 154 | 1080-HMA | تربیت ورسالت آموزش و پرورش | مسلم  شجاعی | پذیرفته شده | 
          	          	
          		| 155 | 1137-HMA | تربیت و روشهای نوین یاددهی و یادگیری | حمیلا  چرنگ، فاطمه  چنانی | پذیرفته شده | 
          	          	
          		| 156 | 1028-HMA | تربیت و روش های نوین یاددهی و یادگیری | سیما  ناظرزاده | پذیرفته شده | 
          	          	
          		| 157 | 1013-HMA | تطبیق و تبیین هویت دینی و فطری از منظر مولوی و پست مدرنیسم | زیبا  حاتمی کیا | پذیرفته شده برای ارائه شفاهی | 
          	          	
          		| 158 | 1232-HMA | تعلیم کفر و ایمان در مرصادالعباد | آرش  حاذق نژاد، مختار   ابراهیمی، امیر  شجاعی، زاهد  حاذق نژاد | پذیرفته شده | 
          	          	
          		| 159 | 1010-HMA | تعلیم و تربیت از دیدگاه اسلام با تاکید بر نظرات علامه طباطبایی | حدیث  ملیانی | پذیرفته شده | 
          	          	
          		| 160 | 1181-HMA | تعلیم و تربیت از دیدگاه امام خمینی | خداویردی  عباسزاده معروفان، مهدی  چیت ساز، علی  حصاری، رضا  هادی | پذیرفته شده | 
          	          	
          		| 161 | 1011-HMA | تفاوت هوش هیجانی و هوش شناختی و تأثیر هوش هیجانی در مشاغل | فاطمه  منجزی، ملیحه  چرخاب | پذیرفته شده | 
          	          	
          		| 162 | 1120-HMA | تهدید ها و فرصت های رسانه های ارتباطی در تربیت فرزندان | حسین  مشهدی زاده، محمد  ساکی، سجاد  حسین زاده | پذیرفته شده | 
          	          	
          		| 163 | 1159-HMA | جامعه شناسی ادبیات با تاکید بر ادبیات تعلیمی | معصومه  مطلق | پذیرفته شده برای ارائه شفاهی | 
          	          	
          		| 164 | 1238-HMA | جایگاه حکایتهای گلستان در زبانآموزیِ کودکانِ مقطع ابتدایی | فریده  سلامت نیا، فرحناز  کیانی | پذیرفته شده | 
          	          	
          		| 165 | 1283-HMA | جرم شناسی رسالت نظام آموزش و پرورش در تربیت دانش آموزان در برابر آسیب های ناشی از شبکه های اجتماعی مجازی | جلال الدین  حسانی، فاطمه  هادی نژاد | پذیرفته شده | 
          	          	
          		| 166 | 1185-HMA | جستاری بر چگونگی نهادینهسازی معرفتدینی در نظامآموزشی | علی  صحبت لو | پذیرفته شده | 
          	          	
          		| 167 | 1001-HMA | جلوههای تعلیم و تربیت کودک در شعر فارسی و عربی معاصر | عفیفه  موحدیان عطار | پذیرفته شده | 
          	          	
          		| 168 | 1045-HMA | چگونه توانستم باعث بهبود وضعیت رفتاری دانشآموزان در زمینهی پرخاشگری در پایههای ششم شوم؟ | فرشته  دروازه دار | پذیرفته شده برای ارائه شفاهی | 
          	          	
          		| 169 | 1040-HMA | چگونه توانستم ضعف روخوانی دانش آموزانم را بر طرف کنم ؟ | خدیجه  محمدی پور | پذیرفته شده برای ارائه شفاهی | 
          	          	
          		| 170 | 1301-HMA | حفاظت از محیط زیست در دیدگاه اسلام | فائزه  خدایی پور | پذیرفته شده | 
          	          	
          		| 171 | 1176-HMA | دانشجو به مثابه مشتری: روایتی انتقادی از مشتری مداری در دانشگاهها | مهدی  ربیعی، حجت  صفار حیدری، امینه  محبی امین | پذیرفته شده | 
          	          	
          		| 172 | 1112-HMA | رابطه امید اجتماعی و احساس تنهایی اجتماعی: نقش واسطهگری حل مسأله اجتماعی | محسن  آربزی، حمید  بارانی، پریسا  سلامت | پذیرفته شده | 
          	          	
          		| 173 | 1119-HMA | رابطه برخی متغیرهای انگیزشی، نگرشی و عملکردی با خودناتوان سازی تحصیلی در دانش آموزان | علی  بابایی، محمد حسین  زارعی رضایی | پذیرفته شده برای ارائه شفاهی | 
          	          	
          		| 174 | 1256-HMA | رابطه بین حمایت سازمانی ادراک شده با تعهد سازمانی کارکنان بخش اداری توسعه نیشکر اهواز واحد فارابی | جعفر  کردونی، سیروس  سروقد، مجید  برزگر | پذیرفته شده | 
          	          	
          		| 175 | 1076-HMA | رابطه بین سبک های دلبستگی و راهبردهای حل مسئله با گرایش به اعتیاد در نوجوانان 14 تا 16 سال یاسوج | خداداد  مسلمی اصیل، علی  خانه کشی | پذیرفته شده | 
          	          	
          		| 176 | 1204-HMA (R1) | رابطه بین سبک های مقابله با استرس با نگرش به اعتیاد در بین دانش آموزان دختر شهرستان آبادان | مسعود  صالحی شبلیزی، معیاد  عصفوری | پذیرفته شده | 
          	          	
          		| 177 | 1069-HMA | رابطه بین کمرویی، اضطراب اجتماعی و نشانگان تنیدگی با افسردگی در دانشجویان کارشناسی دانشگاه پیام نور شهرستان هفتگل | حجت الله  پورجعفری، آیت  کریمی | پذیرفته شده | 
          	          	
          		| 178 | 1104-HMA | رابطه جو عاطفی خانواده ، ناگویی هیجانی و مشکلات بین شخصی با گرایش به اعتیاد در دانش آموزان دختر دوره متوسطه دوم شهر اهواز | دنیا  پوریایی، محمدرضا  طاهری | پذیرفته شده | 
          	          	
          		| 179 | 1128-HMA | رابطه جو عاطفی خانواده و سرزندگی تحصیلی: نقش واسطهگری خودپنداره تحصیلی | معراج  درخشان، سلمان  یوسفی، علی  نجارپوریان | پذیرفته شده | 
          	          	
          		| 180 | 1364-HMA | رابطه دینداری و عزت نفس با امید به زندگی در بیماران دیابتی شهر اهواز | آیت  کریمی باغملک، فروغ  ماهیگیر | پذیرفته شده مشروط | 
          	          	
          		| 181 | 1136-HMA | رابطه ساده و چندگانه خوش بینی علمی با رفتار شهروندی ـ سازمانی در معلمان زن مقطع متوسطه | عبدالله  مکوندی | پذیرفته شده | 
          	          	
          		| 182 | 1230-HMA | رابطه صفات شخصیتی و سبک زندگی با تاب اوری معلمان مهد های کودکان تهران | معصومه  قاسم پور | پذیرفته شده | 
          	          	
          		| 183 | 1143-HMA | رابطه علّی الگوهای ارتباطی خانواده با رضایت از زندگی از طریق میانجی گری هوش هیجانی و هوش موفق در دانش آموزان پسر | مظفر  قلی زاده، لادن  احمدی | پذیرفته شده | 
          	          	
          		| 184 | 1037-HMA | رابطه هوش اخلاقی و هوش معنوی با فرسودگی شغلی در کارمندان زن اداره آموزش و پرورش اهواز | سید علی محمد  حسینی، ساسان  باوی | پذیرفته شده | 
          	          	
          		| 185 | 1138-HMA | رابطه هوش هیجانی و تفکر انتقادی با رضایت شغلی معلمان زن در مقطع ابتدایی شهر اسلامشهر | آیت  کریمی باغملک، کرامت اله  کمائی | پذیرفته شده | 
          	          	
          		| 186 | 1081-HMA | رابطۀ بین شیوههای فرزندپروری، اضطراب امتحان با سبکهای یادگیری در دانشآموزان دختر | عبدالامیر  گاطع زاده، سهیلا  کریمی، عبدالامیر  گاطع زاده | پذیرفته شده | 
          	          	
          		| 187 | 1108-HMA | راهکارهای جذب منابع مالی جدید در آموزشوپرورش از دیدگاه مدیران مدارس متوسطه ناحیهی یک شهر اهواز | لیلا  بهمئی، محمدرضا  طاهری، طیبه  مختارزاده، سیدمحمد رفیع  یزدانی | پذیرفته شده برای ارائه شفاهی | 
          	          	
          		| 188 | 1317-HMA | رسالت تربیتی آموزش و پرورش با تکیه بر نظرات رهبر معظم انقلاب | آیت  کریمی باغملک | پذیرفته شده | 
          	          	
          		| 189 | 1327-HMA | رسالت تربیتی آموزش و پرورش با تکیه بر نظرات رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران | فاطمه بیگم  بال افکن، علی  حیدری دلگرم | پذیرفته شده | 
          	          	
          		| 190 | 1152-HMA | روزنامه ها در آموزش علوم: مورد مطالعه شامل دانش آموزان پایه ششم | محسن  آربزی | پذیرفته شده | 
          	          	
          		| 191 | 1262-HMA (R1) | روش های آسان سازی حفظ قرآن کریم در پایه ابتدایی | فاطمه  ممبینی، سیده آمال  نوری، فریده  سلامت نیا | پذیرفته شده | 
          	          	
          		| 192 | 1306-HMA | روش های نوین آموزش مبنی بر تقویت هوش چندگانه جهت افزایش بازده یادگیری و هوش موفق برای مربیان پیش دبستانی و معلمان دوره ابتدایی | پریسا  جوانعلی آذر، مائده  چمنی | پذیرفته شده | 
          	          	
          		| 193 | 1259-HMA | روش های نوین آموزش مبنی بر تقویت هوش چندگانه جهت افزایش بازده یادگیری و هوش موفق برای مربیان پیش دبستانی و معلمان دوره ابتدایی | پریسا  جوانعلی آذر، مائده  چمنی | پذیرفته شده | 
          	          	
          		| 194 | 1058-HMA (R1) | روش یادگیری معکوس در آموزش ریاضی | مائده  رضوی منش، رقیه  نویصری | پذیرفته شده | 
          	          	
          		| 195 | 1121-HMA | رویکرد مدیریت مدرسه محوری و موانع و مشکلات آن از دیدگاه مدیران دبیرستان های دولتی شهر اهواز | اکبر  هاشمی فرد، سید مسلم  موسوی، انیس  ایرانپور مبارکه | پذیرفته شده برای ارائه شفاهی | 
          	          	
          		| 196 | 1267-HMA (R2) | زمینه ها و عوامل تدریس فعال کدامند؟ | زهره  علی پناهی نژاد | پذیرفته شده | 
          	          	
          		| 197 | 1161-HMA | ساخت و اعتباریابی سیاهه ایمان در دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز | احسان  محب، سلماز  چحیلی، آرش  جلوداری | پذیرفته شده | 
          	          	
          		| 198 | 1164-HMA | ساخت و اعتباریابی سیاهه سازگاری برای دانشآموزان دوره متوسطه شهر اهواز | احسان  محب، هما  چحیلی، آرش  جلوداری | پذیرفته شده | 
          	          	
          		| 199 | 1321-HMA | سلامت بهداشت با تاکید بر بیماری ویروسی کرونا | نگین  گل محمدی، عبداله  رئیسی، فاطمه  حسینی فرد، حدیث  جعفرنژاد، فاطمه  کرمی، فاطمه  امیدی | پذیرفته شده | 
          	          	
          		| 200 | 1100-HMA | شبکههای اجتماعی مجازی و اثر آن بر خانواده | بهمن  خسروی پور، خدیجه  سلیمانی هارونی | پذیرفته شده | 
          	          	
          		| 201 | 1186-HMA | شرح و بررسی دو ترانه عامهی گویش بختیاری | اقبال  ابولیان، لیلا  بابادی جلوگیر | پذیرفته شده برای ارائه شفاهی | 
          	          	
          		| 202 | 1074-HMA | شناخت و ارزیابی آسیبهای فضای مجازی بر خانواده (با تکیه بر تربیت فرزندان) و راهبردهای مدیریت آن | مهناز  خیاط | پذیرفته شده | 
          	          	
          		| 203 | 1094-HMA | شناسایی عوامل موثر بر اعتماد سازی بین معلمان و مدیران مدارس دوره ابتدایی شهر اروندکنار | دنیا  پوریایی، محمدرضا  طاهری | پذیرفته شده | 
          	          	
          		| 204 | 1103-HMA | شناسایی موانع هویت یابی کودکان پیش دبستانی | شاهو  بهرامی | پذیرفته شده | 
          	          	
          		| 205 | 1017-HMA | شناسایی و ارزیابی عوامل موثر بر توانمندسازی روانشناختی (مطالعه کارکنان شبکه بهداشت و درمان شهر ماهشهر) | فاطمه  گنجی، آیت  کریمی باغملک | پذیرفته شده | 
          	          	
          		| 206 | 1279-HMA (R1) | شناسایی و اولویتبندی عوامل مؤثر بر بهرهوری در آموزش و پرورش (مورد مطالعه: اداره کل آموزش و پرورش استان خوزستان) | محمد حسن  محسن نسب، رجب  کیانی شاهوندی، سارا  امیدبخش | پذیرفته شده مشروط برای ارائه شفاهی | 
          	          	
          		| 207 | 1286-HMA (R1) | شناسایی و اولویتبندی عوامل مؤثر بر بهرهوری در آموزش و پرورش (مورد مطالعه: اداره کل آموزش و پرورش استان خوزستان) | سارا  امیدبخش، محمد حسن  محسن نسب، رجب  کیانی | پذیرفته شده | 
          	          	
          		| 208 | 1140-HMA (R1) | شناسایی و دستهبندی مقالات و پژوهشهای مربوط به محتشم کاشانی و تعلیمدهندة ادبیّات عاشورایی در مجلّات ادبی | پروین  گلی زاده، رسول  کردی | پذیرفته شده برای ارائه شفاهی | 
          	          	
          		| 209 | 1355-HMA | طراحی و اعتباریابی برنامه فرایندمحور برای ارتقا کارکردهای اجرایی"فرایش" برای دانشآموزان دارای ناتوانی های یادگیری ریاضی | سمیه  نظری، سعید  حسن زاده، محسن  شکوهی یکتا، سید علی نقی  خرازی، ولی اله  فرزاد | پذیرفته شده برای ارائه شفاهی | 
          	          	
          		| 210 | 1113-HMA (R1) | ظرفیت های حج در افزایش همبستگی اجتماعی مسلمانان در سیرهی اهل بیت علیهم السلام | علی  پورامامی، احمد  ناصری امین، سیدمحسن  موسوی نیا، کرم  صرفه جو | پذیرفته شده | 
          	          	
          		| 211 | 1209-HMA | عشق و عرفان در تصوف | سعید  اله پور | پذیرفته شده | 
          	          	
          		| 212 | 1198-HMA | عنوان اقدام پژوهی : چگونه توانستم با کار بست آیات قرآن هویت ملی اسلامی دانش آموزانم را تقویت نمایم؟ | فاطمه  ابراهیمی | پذیرفته شده | 
          	          	
          		| 213 | 1029-HMA | عنوان: مقایسه تأثیر آموزش به روش یادگیری مشارکتی و سخنرانی بر رشد های ارتباطی دانش آموزان دختر پایه ششم ابتدایی ناحیه یک شهر اهواز  مهارت در درس علوم در سال تحصیلی 97 - 96 | فرشته  دروازه دار | پذیرفته شده برای ارائه شفاهی | 
          	          	
          		| 214 | 1214-HMA | عوامل اجتماعی - فرهنگی مؤثر بر گرایشات دینی دانش آموزان دبیرستان پسرانه نوید صالحین اهواز | جمال  عچرش | پذیرفته شده | 
          	          	
          		| 215 | 1351-HMA | عوامل بازدارنده فعالیت های پژوهشی از دیدگاه دانشجویان | آیت  کریمی باغملک | پذیرفته شده | 
          	          	
          		| 216 | 1367-HMA | عوامل مؤثر بر ارتباط سیاستهای آموزشی با نیازهای کسب وکار در آموزشکدههای فنی و حرفهای .. | حسن  ثابت دیوشلی | پذیرفته شده برای ارائه شفاهی | 
          	          	
          		| 217 | 1316-HMA | عوامل موثر بر پایگاه اجتماعی معلم در جامعه شهری مسجدسلیمان از دیدگاه اولیا دانش آموزان | فرامرز  رضایی | پذیرفته شده | 
          	          	
          		| 218 | 1319-HMA | عوامل موثر بر کاهش انگیزه شغلی کارکنان شرکت رینگ سازی مشهد | فرامرز  رضایی | پذیرفته شده | 
          	          	
          		| 219 | 1295-HMA | غذای خیابانی؛ خوشمزه ولی کشنده | آمنه  اریحی، یسنا  الهی، الهه  بابااحمدی شوشتری، فردوس  بختیاری، عبداله  رئیسی | پذیرفته شده | 
          	          	
          		| 220 | 1079-HMA | فرصت ها و تهدیدهای شبکه های اجتماعی و ارتباط آن با بحران هویت دانش آموزان | آزیتا  زنگنه، اکبر  هاشمی فرد | پذیرفته شده | 
          	          	
          		| 221 | 1350-HMA | فضای مجازی، نوجوانی؛ فرصت ها و تهدیدها | مسلم  شجاعی، سجاد  قشقایی زاده | پذیرفته شده | 
          	          	
          		| 222 | 1263-HMA | قصّهگویی روش فعّال و نوین تربیتی در دوره دبستان و پیش دبستانی | زهرا  شهولی کوشوری | پذیرفته شده | 
          	          	
          		| 223 | 1219-HMA | مؤلفههای هوش هیجانی و اقسام آن در ادب تعلیمی (به استناد آموزههای اخلاقی سعدی) | لیلی  عباسی منتظری | پذیرفته شده برای ارائه شفاهی | 
          	          	
          		| 224 | 1044-HMA | ماهیت مدارا در سیره تربیتی علوی (علیهالسلام) | هاشم  اندیشه | پذیرفته شده | 
          	          	
          		| 225 | 1115-HMA | مبانی و تاثیر رویکرد قدسی به محیط زیست و طبیعت در نظام تربیتی اسلام | یداله  اقدامی | پذیرفته شده | 
          	          	
          		| 226 | 1125-HMA | مدارس ابتدایی باز: جاده ای به سوی نوآوری راهبردی | سید محمد  سجادی، مرجان  کیان، سولماز   خادمی | پذیرفته شده | 
          	          	
          		| 227 | 1158-HMA | مدل پیشنهادی پیشایندها و پسایندهای ادراک ایمان فردی شده براساس سازههای هوش | طیبه  شریفی، احسان  محب، غلامحسین  عبادی، غلامحسین  مکتبی | پذیرفته شده | 
          	          	
          		| 228 | 1210-HMA | مراحل سیر و سلوک از دیدگاه امام خمینی(ره) | سعید  اله پور | پذیرفته شده | 
          	          	
          		| 229 | 1236-HMA | مروری برآموزش مهارتهای زندگی به شیوه ی بازی های آموزشی | زهره  شایسته | پذیرفته شده | 
          	          	
          		| 230 | 1300-HMA | مروری براهمیت تدریس محیط زیست و روش های آموزش آن در کتب درسی | مرتضی  احمدی، عبداله  رئیسی | پذیرفته شده | 
          	          	
          		| 231 | 1077-HMA | مروری بر برنامه درسی پنهان و اهمیت آن در تربیت دانش آموزان | محمد  ساکی، سارا  تقی زاده | پذیرفته شده برای ارائه شفاهی | 
          	          	
          		| 232 | 1124-HMA | مشکلات سازگاری اجتماعی و باورهای غیر منطقی در بیماران سرطانی | سید عنایت  میری | پذیرفته شده | 
          	          	
          		| 233 | 1096-HMA | مطالعه ای پیرامون نقش شبکه های اجتماعی به مثابه زیست بوم تربیت دانش آموزان | یوسف  فرشادنیا | پذیرفته شده | 
          	          	
          		| 234 | 1088-HMA | مطالعه ای کیفی بر وابستگی به تلفن همراه و ابعاد آن در دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان | عصمت  مطهرنژاد | پذیرفته شده | 
          	          	
          		| 235 | 1068-HMA | مطالعه موردی هرمنوتیک فلسفی در دیدگاههای علامه جعفری و هایدگر | جعفر  عموری، صادق  هاشمی امجد، مهین  ظهیری | پذیرفته شده | 
          	          	
          		| 236 | 1328-HMA | مطالعه ی اثر بخشی آموزش فلسفه برای کودکان بر ابراز وجود دانشآموزان | یوسف  جلیلی، فرزانه  فتحی | پذیرفته شده | 
          	          	
          		| 237 | 1212-HMA | معرفی موسیقی دان های عرصه ی پنج گنج | رسول  کریمی بابااحمدی | پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر | 
          	          	
          		| 238 | 1231-HMA | مقایسة آموزش شاهزادگان در دو متن خسرو قبادان و ریدکی ( پیشا اسلامی ) و سمک عیار ( قرن ششم هجری ) | محمد  تمدن، مهری  مساعد | پذیرفته شده برای ارائه شفاهی | 
          	          	
          		| 239 | 1361-HMA | مقایسه “دلسوزی برای زندگی دیگران” در نوجوانان تحت سرپرستی مراکز شبانهروزی بهزیستی شهرستان رشت و نوجوانان عادی.. | گلاره  کافی قاسمی | پذیرفته شده برای ارائه شفاهی | 
          	          	
          		| 240 | 1109-HMA (R1) | مقایسه اثربخشی دو روش آموزش مهارت های زندگی و روش تاب آوری در خودگردانی هیجانی و عملکرد تحصیلی دانشجویان دانشگاه فرهنگیان اهواز | مسعود  صالحی شبلیزی، الهام  کیانیان | پذیرفته شده | 
          	          	
          		| 241 | 1340-HMA | مقایسه اثربخشی معلمان با سابقه تدریس بیش از 10 سال و کمتر از 10 سال شهرستان رامشیر | محمد  برنا، سیده فضیله   البوشوکه، الیاس   عامری | پذیرفته شده | 
          	          	
          		| 242 | 1073-HMA | مقایسه اجتناب تجربی، نارسایی شناختی و هیجانی در مادران کودکان عقب مانده ذهنی و مادران کودکان عادی شهرستان گچساران | آیت  کریمی باغملک، مهدی  درودگر | پذیرفته شده | 
          	          	
          		| 243 | 1012-HMA | مقایسه ایده ها و ایدئولوژ های میلر و تایلر | مبینا  رجبی، مریم  بلدی، زهرا  دلیخون | پذیرفته شده | 
          	          	
          		| 244 | 1233-HMA (R1) | مقایسه داستان عامیانة کباب غاز از جمالزاده با برخی از گوشههای زندگی امروزی | رسول  کردی | پذیرفته شده | 
          	          	
          		| 245 | 1362-HMA | مقایسه سبکهای مقابله در نوجوانان تحت سرپرستی مراکز شبانهروزی بهزیستی شهرستان رشت و نوجوانان عادی.. | گلاره  کافی قاسمی | پذیرفته شده برای ارائه شفاهی | 
          	          	
          		| 246 | 1338-HMA | مقایسه شخصیت و سبک های فرزندپروری دبیران زن رشته های علوم پایه و علوم انسانی و سلامت عمومی فرزندان آنها | عاطفه   علامه، الهه  اسلمی | پذیرفته شده | 
          	          	
          		| 247 | 1116-HMA | مقایسه مبانی فلسفی و بررسی امکان به کارگیری نظریه بازسازی اجتماعی در نظام آموزشی ایران | لیلا  بهمئی، سید محمد رفیع  یزدانی، محمدرضا  طاهری | پذیرفته شده | 
          	          	
          		| 248 | 1043-HMA | مقایسه مشکلات رفتاری هیجانی، کمرویی و پرخاشگری دانش اموزان تک والدی و دو والدی مقطع متوسطه دوم | بهنام  مکوندی، محمد رضا  عسکری، پروانه   خزاعلی | پذیرفته شده | 
          	          	
          		| 249 | 1009-HMA | مقایسه هوشهای چندگانه در بین دانشآموزان مدارس تیزهوشان، نمونه و عادی شهرستان سنندج در سال تحصیلی 98-97 | زانکو  شیخی، سیف الله  رحمانی، شیرزاد  علیپور | پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر | 
          	          	
          		| 250 | 1133-HMA | مقایسه یادگیری ازطریق روش همیاری باروش انفرادی | اکبر  صیدمرادی، بهمن  خسروی پور | پذیرفته شده | 
          	          	
          		| 251 | 1264-HMA | نقدی بر شیوهی آموزش نوشتن در کتابهای نگارش دورهی متوسطهی اوّل (با تأکید بر نگارش پایهی هفتم) | شیما  فاضلی | پذیرفته شده | 
          	          	
          		| 252 | 1189-HMA | نقش آموزش و تربیت در بهداشت محیط زیست در مدارس | فهیمه  محمودنیا | پذیرفته شده | 
          	          	
          		| 253 | 1132-HMA | نقش ارزشیابی کیفی بر یادگیری | اکبر  صیدمرادی، بهمن   خسروی پور | پذیرفته شده | 
          	          	
          		| 254 | 1273-HMA | نقش تربیت اسلامی در پرورش مفهوم تسامح و زندگی مسالمت آمیز | مالک  کعب عمیر، عاطی  عبیات | پذیرفته شده | 
          	          	
          		| 255 | 1175-HMA | نقش تربیت و آسیب شناسی شبکه های اجتماعی | ساسان  باوی، جمیله  زویداوی، اشرف  روشنی سالار | پذیرفته شده | 
          	          	
          		| 256 | 1089-HMA (R3) | نقش خانواده و مدرسه در شکل گیری شخصیت و نظام ارزشی انسانهای جوامع | بهمن  خسروی پور، خدیجه  سلیمانی هارونی | پذیرفته شده | 
          	          	
          		| 257 | 1085-HMA | نقش زنان در توسعه با تأکید بر تربیت و آموزش انسانها به عنوان سرمایه انسانی جوامع | خدیجه  سلیمانی هارونی، بهمن  خسروی پور | پذیرفته شده | 
          	          	
          		| 258 | 1106-HMA | نقش فاوا(فناوری ارتباطات و اطلاعات) در آموزش و یادگیری علوم ابتدایی | صحرا  بیرامی | پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر | 
          	          	
          		| 259 | 1035-HMA | نقش قصههای حیوانات در یادگیری کودکان با نگاهی به فارسی خوانداری پایه چهارم ابتدایی | شیدا  اچرش | پذیرفته شده | 
          	          	
          		| 260 | 1117-HMA | نقش مدیریت زمان درکاربست مولفه های سازمان یادگیرنده در مدارس ابتدایی ناحیه 3 اهواز | لیلا  بهمئی، سوزان  خسروی، سیدمحمد رفیع  یزدانی، هاشم  بهمئی | پذیرفته شده برای ارائه شفاهی | 
          	          	
          		| 261 | 1309-HMA | نقش مهارت های حرفه ای معلمان در کنترل کلاس درس و ارتقای کیفی آموزش و پرورش کارآمد در مدارس | حسن  جرفی | پذیرفته شده | 
          	          	
          		| 262 | 1296-HMA | نقشه ی مفهومی بر تقویت یادگیری زبان دوّم | سهیلا  ابطحی | پذیرفته شده | 
          	          	
          		| 263 | 1052-HMA (R1) | نگارگری درمنطق الطیرعطارنیشابور | علی   پورامامی، عبدالامیر  مرساقیان، مرید  نیازی، اسد  فلاح، سیدمحسن  موسوی نیا، ناصر  زبردست، هادی   عزیزی فر | پذیرفته شده | 
          	          	
          		| 264 | 1195-HMA (R1) | نگاهی آشنایی زدایانه به شعر باجهی تلفن از سید علی صالحی با تکیه بر کاربرد زبان محاوره و ادب عامه در آن | آرش  حاذق نژاد، منوچهر  جوکار، مرتضی   رضایی زاد | پذیرفته شده برای ارائه شفاهی | 
          	          	
          		| 265 | 1170-HMA | نگاهی به ضرب المثل های بهبهانی از بُعد آموزه های اخلاقی و تربیتی | نسرین  زاده حسن، فرخنده  نشاتی | پذیرفته شده برای ارائه شفاهی | 
          	          	
          		| 266 | 1203-HMA | نگاهی به گونه های فناوری و آموزش مجازی در حوزة آموزش زبان و ادبیات فارسی و نقش آن ها در پیشرفت های آموزشی | رضوان  فاطمی | پذیرفته شده | 
          	          	
          		| 267 | 1360-HMA | همبستههای روانشناختی سازگاری در دانش آموزان: تابآوری، تنظیم شناختی هیجان و شادکامی// | فاطمه   رضازاده سیاهکلرودی | پذیرفته شده برای ارائه شفاهی | 
          	          	
          		| 268 | 1199-HMA | واکاوی ارتباط میان مفهوم تربیت و هویت اجتماعی | حسین  حسنی، سید صالح  اسدی | پذیرفته شده | 
          	          	
          		| 269 | 1339-HMA | واکاوی شیوه های تدریس نوین در آموزش و پرورش | عاطفه  علامه، یلدا  موسوی بهبید | پذیرفته شده | 
          	          	
          		| 270 | 1211-HMA | وجد در متون عرفانی قرن پنجم و ششم هجری | سعید  اله پور | پذیرفته شده | 
          	          	
          		| 271 | 1167-HMA | وحدت ادیان؛ آموزهای از شمس تبریزی برای انسانِ امروزی | سعید  مهری | پذیرفته شده برای ارائه شفاهی | 
          	          	
          		| 272 | 1237-HMA | یادگیری مبحث میانگین دوره ابتدایی با استفاده از بازی های بومی و محلی | نیوشا  اریاراد، یاسمن  صمدی، فرحناز  کیانی | پذیرفته شده |