تاثیر رسانه در آموزش حروف الفبا به دانش آموزان اول ابتدایی
کد مقاله : 1246-HMA (R1)
نویسندگان
فریده سلامت نیا1، فاطمه محبی نو گورانی2، رضوان مددی کاهکش *1
1پردیس فاطمه الزهرا(س)،اهواز،ایران
2پردیس فاطمه الزهرا ،اهواز،ایران
چکیده مقاله
هدف پژوهش حاضر بررسی نقش و تاثیر رسانه های آموزشی از جمله شعر و انیمیشن بر آموزش و یادگیری الفبا به دانش آموزان اول ابتدایی است.درجوامع امروزی با توجه به گسترش گسترده تکنولوژی نقش رسانه در زندگی به خصوص آموزش نسل جوان اهمیت بسزایی دارد. در گذاشته معلم نقش فعال را در آموزش دارا بود و آموزش از طریق انتقال صرفه معلومات توسط آموزگار صورت میگرفت ولی امروزه با تاکید بر روش دانش آموز محوری و نقش فعال دانش آموزان در کلاس باید در پی استفاده از روش های نوین و جالب توجه بود که استفاده از رسانه های آموزشی یکی از آن روش هاست که میتواند تمامی حواس و دقت دانش آموزان را در یادگیری تحریک کرده و به یادگیری فعال بی انجامد
کلیدواژه ها
رسانه ، شعر ، انیمیشن ، آموزش ، حروف الفبا
وضعیت: پذیرفته شده